pexels-boris-pavlikovsky-7714318.jpg

KIT - Kulturskolens innsatsteam

KIT – kulturskolens innsatsteam – er en del av kulturskolens arbeid med kultur og helse. KIT bidrar i forbindelse med tiltak rundt enkeltelever i grunnskolen som har behov for en litt annen tilnærming i sin undervisning. I tillegg bidrar KIT med en viktig arena for barn fra 4. trinn og oppover med “Åpen kulturskole”, en møteplass i kulturskolen annenhver tirsdag.

pexels-marta-wave-6437822 (1)_edited.jpg

KIT - enetimer

KIT - enetimer tilbys enkeltelever i samarbeid med Sømnaskolen. Vi tar i mot søknader til KIT gjennom vår søknadsportal, men kun etter nærmere avtale med kulturskolerektor.

Åpen kulturskolekveld

Åpen kulturskolekveld tilbys for 4. trinn og oppover. På Åpen kulturskolekveld kan man henge med venner, prøve instrumenter, gjøre lekser, slappe av, eller delta i annen kreativ aktivitet.

Åpen kulturskolekveld har ikke startet opp enda i skoleåret 24/25. Vi vil informere om datoer når disse er klare.

Man trenger ikke være elev i kulturskolen for å komme på åpen kulturskolekveld

2f31d723-5363-42c0-9292-a573e88d95c2.png