Innlogging i SpeedAdmin

Du logger inn i SpeedAdmin ved å gå til nettstedet nosomna.speedadmin.dk.

Førstegangsinnloggere må enten kontakte kulturskolen for å få et passord, eller lage dette selv. Følg veiledning under for hvordan man oppretter eget passord.

Steg 1

Gå til nettstedet nosomna.speedadmin.dk.

Veiledning for førstegangsinnloggere

Steg 2

Trykk på "Glemt passord?"-knappen. Fyll inn din e-postadresse og trykk "Send".

Steg 3

OBS! Nå vil du få tilsendt innloggingsinfo for deg som foresatt, samt alle elever du har registrert med samme e-postadresse. Pass nå på at du finner den e-posten som gjelder deg som foresatt. Trykk ved der det står “Jeg vil gjerne lage et nytt passord”.

innlogg1.png

Steg 4

Lag deg et passord, og trykk på innloggingsknappen under.

Merk: Har du flere barn vil du ved senere innlogginger bli spurt om hvilken elev du vil logge inn som. Når du er logget inn som foresatt har du tilgang til alle elevene, så hvilken elev du velger her er uvesentlig.

Inne i SpeedAdmin-portalen vil du nå se ditt barn og hvilke fag barnet deltar på dette skoleåret. Står barnet på venteliste på et fag, vil du også se dette.